Tuesday, August 21, 2007

De ce?

De ce intelectualii nostri valorosi tr sa ajunga la o emisiune despre loterie?

Nu stiu sa dau un raspuns...sau nu vreau sa spun adevaratul raspuns pe care il consider.

Stiu ca prin anul 1 sau 2 de facultate am avut o discutie cu un coleg care imi spunea ca si-ar dori sa creeze doar pt el...sa "faca matematica" doar pt el. Atunci l-am contrazis ... dar acum imi dau seama ca poate are dreptate.

Intrebarea pe care mi-o pun este ce o fi mai bine: sa incerci sa ii faci pe cei din jur sa-ti inteleaga munca si sa-ti respecte inteligenta sau mai bine sa traiesti in lumea ta, unde marea masa nu are acces?

Pt Romania zilelor noastre, pt prostia(prostimea) care se inmulteste ca ciupercile dupa ploaie...cred ca e mai bine sa te aperi de ei...de cei rai.

Nu am vazut toata emisiunea despre loterie in care a fost invitat si Dl Acad Prof Dr Solomon Marcus...dar din putinul pe care l-am vazut...m-am intrebat...de ce?
De ce un profesor...(pe care nu l-am avut ca prof...dar despre care ni se vb cu respect si plecand un pic capul), de ce un astfel de profesor(care nu ma exista de mult in Romania ) accepta ca un nene (pe numele sau Tatulici) sa i se adreseze asa...sa-l bruscheze in ideei (de dragul timpului) sa-i ia din timp pt a ii da lui Ogica :(. De ce?

Nu stiu sa raspund ...dar mi-as fi dorit sa nu fost adevarat.

Si tot din acest ciclu... vb de loterie...am auzit ceva ce m-a frapat. Dl Chitescu, decanul fac noastre (mirifice...as adauga)...da declaratii pt libertatea. De ce?
Tot nu stiu...dar imi pare rau.

No comments: