Thursday, January 7, 2010

Amintirii din epoca mea de "aur"

Citem un pic stirile pe net, si am dat peste o stire cu titlu interesant :"Ferienchaos in Bayern: Was passiert Schulschwänzern?" http://www.antenne.de/nachrichten/bayern/artikel/142815/Ferienchaos-in-Bayern-Was-passiert-Schulschwnzern.html

Nu stiu foarte bine germana, dar cand am citit Ferienchaos am crezut ca s-a blocat drumul, autostrada sau ca nu merg trenurile. Dar, nu aceasta era problema, ci faptul ca astazi ar fi tr sa inceapa scoala, dar unele calendare au fost tiparite de mult si sunt gresite. In aceste calendare se mentiona ca scoala va incepe de maine.

In plus, am aflat un lucru interesant. Anul trecut politia din Bavaria a prins 2200 de chiulangi.

In conditiile in care nu este atat de greu sa vezi ca o persoana de 14-18 ani este pe strada, in cafenea(bar) in timpul orelor de curs, eu cred ca la ei politia chiar isi face treaba :).

Imi amintesc cum se chiulea in liceu (sa nu mai vb de facultate - unde au fost cursuri la care am ajuns doar la examen). That's school si nu ceea ce nu am facut noi. De fiecare data, ma intorc catre profesorii pe care i-am avut si nu-mi scot palaria, ci sunt dezamagita.

Scoala romaneasca e la pamanat de multi ani si multi profesori (chiar foarte multi) accepta aceasta situatie si se plang doar de salarii. Dar de calitatea muncii lor sau a colegilor lor...?! Stiu raspunsul: copii din ziua de astazi sunt prosti. Aud acest raspuns din ce in ce mai des si de fiecare data spun ca nu e corect sa dam vina de copii. Personal, eu cred ca copii de 12-14 sunt mult mai buni decat am fost eu si cei mai mici vor fi si mai buni, dar oricum daca o generatie iese prost nu e vina ei ci a profesorilor. Daca parinti nu au avut parte de carte, este problema parintilor. Dar, faptul ca un copil a trecut prin 12 clase si nu are idealuri, dorinte sau un minim de cultura este vina profesorilor.

No comments: