Sunday, December 21, 2008

Articol despre afaceri

Citeam in acest dimineata feedurile de RSS si am gasit un articol foarte interesat pe getentrepreneurial.com . Este vorba despre experienta unui persoane si esecurile pe care le-a intampinat de-a lungul timpului. Sunt afaceri care nu i-am mers si ne si explica de ce. Linkul este urm: http://www.getentrepreneurial.com/entrepreneurship/lessons_i_learnt_from_my_business_failures_.html

Observatia pe care eu o fac este aceea ca majoritatea blogurilor si a cartilor scrise din afara, sustin ideea de a fi motivat in ceea ce faci pentru a putea fi si competent. Ei spus ceva de genul : tr sa-ti placa ceea ce faci, pentru ca alfel afacerea ta va da faliment. E o idee frumoasa, in care eu sincer cred.

PS: pentru cei care ma cunosc si care "ma cearta" cand incep sa ma gandesc la cele mai sumbre scenari, articolul mai sus mentionat, sustine
"So right now, I always say that when you start a business, expect the best but plan for the worst. Whatever projections people give you, take 50% off. And if after you take 50% off, you can still make money, go for it. So be really conservative in your planning but at the same time, set high goals for it."
Ma rog, eu in general ajung pe la 90%. Dar poate la anul o sa fiu mai optimista :D.

No comments: