Wednesday, December 24, 2008

De maine, inca un anisor

Maine o sa fac 23 de ani, iar peste cateva zile intram in anul 2009. Eu cred ca e bina la fiecare sf de an sa-mi fac o analiza a ceea ce s-a intamplat bine si ce ar fi putut fi mai bine. A doua parte o voi tine doar in capul meu, in timp ce prima parte as vrea sa o impart aici. Cele mai frumoase amintiti din anul 2008 sunt legate de excursile pe care le-am realizat.

Totul a inceput cu Revelionul pe care l-am petrecut in Cluj. O fost fine:).


Metafotic, as intrepreta poza...cu spatele la 2007 si cu fata la 2008. Bineinteles, "unghiul de vedere" al aparatului foto este diferit de al meu. :D



A urmat o excursie la Bran. O excursie binemeritata, care a incheiat utima sesiune de iarna din facultate. Am avut parte de o nisoare de vis. E adevarat ca ne ardeau obraji de la vantul si zapada...si ca s-a facut si noapte pana am ajuns la pensiune. Dar cred ca nu voi uita prea repede aceasta zapada.


Sibiu, martie 2008. Am un of cand vorbesc de Sibiu, dupa ce a devenit Capitala Cultural Europeana. Nu pot sa-mi exprim larg dezamagire, pot doar sa spun ca s-a schimbat si ca a devenit mai puternic din punct de vedere economic. Restul... sa speram ca este reversibil. Imi place in Sibiu atmosfera care este foarte calda si frumosul orasului, care place ochiului. O sa revin in Sibiu, sa mananc papa buna, sa ascult muzica buna...si sper sa vad un oras care in centru nu are caini vagabonti si cersetori.



La sf lunii mai, am avut parte de o excursie f frumosa in Belgia. Am vizitat Bruxelles, Brugge, Oostend, Antwepen.






In cateva cuvinte, Begia este o tara f frumoasa cu un transport impecabil si la preturi accesibile, cu papa f buna si nu neaparat scumpa, cu multa ciocolata delicioasa, cu oameni care vorbesc flamanda, germana, franceza si engleza de la bine la f bine. Banuiesc ca stiu si italiana si spaniola. M-a impresionat faptul ca te poti intelege f bine in aproape orice limba vorbita in Europa.


O poza sugestiva pentru ceea ce a lasat Facultatea de Matematica si Informatica pe chipul meu. Cunoscatorii stiu si restul povestilor :)



Poza care nu tr pusa in rama. Este poza mea dupa examenul scris la matematica. Cu doua zile inainte am mai avut unul la informatica. Ce sa va spun...pt cunoscatori...am gresit la cel mai simplu exercitiu...dar le-am facut pe cele mai grele. Ma rog, am terminat licenta (adica media dintre proba scrisa la mate, info adunata cu nota de la prezentarea lucrarii si impartita la 2 :D) cu 9.40. Dar a fost stresant. Dovada...o reprezinta si poza.:D. Ma rog, sunt matematician si informatician :).



De metionat ca intre examenele scrise si cel orar am dat o fuga pana la mare, in 2 Mai. Impresia generala este ca marea e f frumoasa, baldabacul si mai dulce, dar se poate si mai bine la nivel de miros in pensiune de 3 stele si cu 90 de lei pe noapte la sf lui iunie. E adv, a fost cald si era lume. Dar...nu se compara cu nimic. Un lucru e bun, saramura de peste ca la noi la nimeni:D.



Dupa licenta au urmat cateva zile in Covasna...in satul Bicfalau. Cum este o singura pensiune care se promoveaza puternic pe net, nu o sa-i dau numele, dar pot sa v-o recomant cu mentiunea de a le cere papa mai traditional ungureasca. Stiu ca au bucatarese bune, dar eu as prefera un gulas in locul unui ostroped de pui. In rest, peniunea arata f bine, sunt foarte primitori si grijuli cu oaspetii. Pretul, nici el, nu este unul foarte piperat.





From Venice with love! M-am indragostit de Venetia, este un oras f frumos. Mi-a placut f mult B&B in care am stat. Pentru ca tin sa mentionez ca am stat in Ventia si la doar 15 min de mers pe jos de Piata San Marco(si 10 min cu Vaporetto). E de vis...plimbatul intr-o zi torida de vara pe stradutele mici si inguste, unde briza marii si umbra caselor scad temperatura cu cel putin 10 grade. Daca nu ati ajuns la Venetia, nu stiti ce pierdeti.


Lido! Sau cel mai fin nisip pe care piciorele mele l-a atins vrodata. Lido este o insula langa Venetia, pe ea se ajunge cu Vaporetto nr1, in cam 15-20 de min. Arata ca o statiune de vis, plina de leandri, plopi si cu multa verdeata.

A urmat excursia in Germania. Dar despre aceasta intr-un post ulterior. Mai multe informatii despre locurile vizitate se pot gasi pe http://turismeuropa.blogspot.com/

No comments: