Friday, May 29, 2009

Samsung si descarcatul pozelor!

Imi amintesc ca in urma cu multi ani nu am crezut in introducerea unui camere video in telefonul mobil. Nu intelegem cinve va renunta la o camera performanta pentru una minuscula si cu o calitate mai slaba.

Cred ca jumatate am intuit bine si jumatate nu. Adica, oamenii nu au inlocuit camera foto cu telefonul mobil, dar isi doresc sa poata sa fotografieze tot ce le iese in cale si cand le iese in cale.

In schimb problemele sunt multiple. De exemplu, la telefonul meu Samsung, cu o camera bunicica pozele ies OK, dar descarcatul pozelor prin softul lor este foarte enervant.

Ma intorc din Timisioara unde am decis ca nu o sa am timp de multe poze, deci nu am nevoie de camera, cele cateva poze le pot realiza si cu telefonul mobil Ei bine, am avut timp de mai multe poze si am ajuns la problema descarcarii lor. Am descoperit ca nu pot sa descarc mai mult de 30....pentru ca se blocheaza softul. Si nu inteleg de ce trebuie sa am un soft colorat (ca doar e de la Samsung – si imi place ca este colorat) dar nefunctionat. Cum sa stau ca scot cablu si sa-l reintroduc din 30 in 30 de poze.

In concluzie, data viitoare voi folosi camera foto!

No comments: