Sunday, October 21, 2007

Vremea si introspetie

Dupa cum am mai jos...imi place toamna...imi place ploaia... si imi place un pic vremea de afara. De ce? Pt ca te imbina la meditatie, la introspectie...la gandire. Lumea e parca mai statica astazi, natura sta neputincioasa in fata ploii. Ma uit pe geam si observ cum frunzele ingalbenite se apleaca sub greutatea picaturilor de ploaie si cum un vant puternic iti ia cuvintele.

Si stau in casa... aceeasi pereti, acelasi birou, acelasi calc poate si aceeasi muzica. Si totusi ... e ceva diferit. Eu.
Nu mai sunt ceea ce am fost la ultima data cand am fost asa. M-am schimbat...am mai inteles cate ceva din tainele vieti. Sau poate nu...poate e doar o iluzie. Poate tainele vietii nu pot fi descifrate...poate ele sunt un fel de "Lorelei" pt marinarii de pe Rhein (Rin).


Cred ca e bine sa ploua...cred ca e bine ca din cand in cand sa stau si sa ma analizez. Chiar daca nu-mi traiesc clipe acestea ca si cum nu as mai avea multe ... imi place sa ma inteleg...si de multe ori nu am timp sau "minte" pt a face asa ceva. So..."Let it rain!" and then...I want snow....but later. :)

No comments: